طراحی کاور موزیک و درآمدزایی با طراحی

 چگونه با طراحی کاور آهنگ درآمدزایی کنیم؟

چگونه با طراحی کاور آهنگ با فتوشاپ درآمدزایی کنیم؟

طراحی کاورموزیک ودرآمد زایی با طراحی کاور چگونه است؟ امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که به طور روزانه موسیقی گوش نکند و بخش جدا نشدنی مارکت موسیقی حال حاضر، کاور یا جلد آهنگ ها یا آلبوم ها هستند.طراحی کاورموزیک ودرآمد زایی با طراحی کاور برای طراحان گرافیک بسیار با اهمیت است. تقریبا اکثر این کاور ها توسط نرم افزار قدرتمند فتوشاپ طراحی می‌شوند. درطراحی کاورموزیک ودرآمد زایی با طراحی کاور باید از نرم افزار های گرافیکی استفاده شود. در این مقاله به این حوزه بسیار جذاب می‌پردازیم و مسیر درآمدزایی از آن را برای شما ترسیم می‌کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی کاور موزیک ودر آمد زایی با طراحی | طراحی کاور موزیک خلاقانه و درآمد زایی| طراحی کاور زیبای موزیک و درآمد زایی |طراحی کاور موزیک و درآمد زایی با تصویر سازی | طراحی کاورحرفه ای موزیک و درآمد زایی در حرفه ای بودن | طراحی کاور موزیک و راه های درآمد زایی |طراحی کاور شاد موزیک و درآمد زایی | طراحی کاور موزیک خلاقانه و درآمد زایی | طراحی کاورخلاقانه موزیک پاپ و درآمد زایی | طراحی کاور موزیک خلاقانه رپ و درامد زایی | طراحی کاور موزیک خلاقانه سنتی و درآمدزایی

بازاری به شدت جذاب و رو به رشد:

طراحی کاور موزیک  خلاقانه  و درآمد زایی از طریق طراحی:.حدود بیست سال پیش خوانندگی برای جوانان داخل کشور چشم انداز روشنی نداشت. درصد بسیار اندکی از خواننده ها مجوز دریافت می‌کردند و درآمدی نداشتند. اما چند سالی است اوضاع بسیار بهتر شده است.طراحی کاور موزیک  و درآمد زایی با  تصویر سازی از طریق طراحی کاور موزیک برای طراحان بسیار لذت بخش است.خبری از سانسور های عجیب شعر نیست، خواننده ها بسیار راحت تر مجوز می‌گیرند و مهم تر از همه کنسرت ها درآمد بالایی برای خواننده ها ایجاد کرده است. این موضوع چشم انداز روشن باعث شده در چند سال اخیر موج بسیار بسیار! زیادی از خواننده های جدید وارد مارکت موسیقی ایرانی شوند.

طراحی کاور موزیک و راه های درآمد زایی را باید یاد گرفت تا بتوان با انگیزه بیشتری به طراحی ادامه داد.علاوه بر این موج، تا همین ده سال پیش اکثر آهنگ ها اصلا کاور نداشتند! زیرا یا روی ضبط ماشین ها پخش می‌شدند یا روی گوشی های قدیمی که در هر دو حالت نیازی به کاور نبود. امروزه این مارکت های جدید به شدت به دنبال جلب توجه کاربر هستند و طراحی کاور یکی از اساسی ترین پایه های این جلب توجه است.

این دو موضوع یعنی تعداد بسیار زیاد خواننده های ایرانی و شکل گیری سایت ها و اپ های مختلف را کنار یکدیگر قرار دهید. قطعا شما هم برای نتیجه گیری با ما هم عقیده هستید که این بازار بسیار بزرگ و رو به رشد است و فرصت درآمدزایی بالایی در آن وجود دارد.

همه این ها به کنار، تصور اینکه با خواننده مورد علاقه تان وارد همکاری شوید هر کسی را هیجان زده می‌کند!

 

چه طراحانی موفق هستند؟

برای اینکه در این بازار شناخته شوید و شانس همکاری با هنرمندان درجه یک را کسب کنید باید قبل از همه چیز فتوشاپ را در سطح تخصصی بیاموزید. دوران کاور های ساده و بدون جذابیت تمام شده است. باید به بازه بزرگی از ادیت ها و روتوش ها مسلط باشید تا خروجی کارتان در حد کاور های سطح بالا شود. علاوه بر این باید به ترند های روز طراحی آشنا باشید. از سایر مهارت هایی که باید کسب کنید می توان به تایپوگرافی، رنگ پردازی، تسلط به براش های پرکاربرد، کار روی متن و انواع افکت ها و استایل ها روی متن، تغییر رنگ چشم، مو، آرایش، برش تصاویر و دوربری حرفه ای غیر تخریبی برای ترکیب تصاویر، ساخت نوشته ی سه بعدی و تسلط بر فیلتر های فتوشاپ نام برد.

چگونه سفارش کار دریافت کنیم؟

خواننده ها در سایت ها برای سفارش کاور موسیقی اقدام نمی‌کنند و باید فن بازاریابی مستقیم را بلد باشید تا بتوانید مستقیما با خود هنرمند یا لیبل موسیقی وارد همکاری شوید. یادگیری این مهارت نیازمند تجربه و دانش بازاریابی است. مهارت بازاریابی ترکیبی از ریزمهارت هایی مثل پیدا کردن مشتری های بالقوه، قیمت گذاری، مذاکره،قرارداد و ده ها ریزمهارت کلیدی دیگر است.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید