طراحی کاور موزیک واستاندارد های طراحی وتصویرگذاری

اصول طراحی حرفه ای کاور موزیک

اصول طراحی کاور موزیک را چگونه باید رعایت کنیم؟در دنیای امروز با کاورهای متفاوتی از موزیک، فیلم، انواع بازی های رایانه ای و… حتما مواجه شده اید. هر یک طراحی خاص خود را دارندو برای داشتن یک طراحی خوب بایداصول طراحی کاور موزیک به درستی رعایت شود.. با توجه به نوع احساس، سن، سلیقه افراد و نوع محصول باید اصول طراحی کاور موزیک یا سایر انواع کاور را به درستی انجام داد. در این مقاله قصد داریم نکاتی در رابطه با طراحی کاور موزیک  واصول طراحی کاور موزیک به شما ارائه دهیم. با مجتمع هوشمند طراحی ودیجیتال مارکتینگ فرتاک در ادامه مطلب همراه باشید.

در اصول طراحی کاور موزیک یکی  از مهم ترین عوامل تبلیغات و معرفی یک خواننده به مخاطب و جامعه می باشد. این روزها شاهد انواع طراحی در بازار داغ خواننده های پاپ و موسیقی های سنتی هستید.اصول  طراحی کاور موزیک نکات ریزی دارد که با رعایت و اجرای آن ها حتما طراحی موفقی خواهید داشت. کاور موزیک نماد و المانی برای شناسایی آهنگ و جذب مخاطب جهت دانلود موزیک می باشد. هرچه میزان طراحی موفق تر باشد، فیدبک و بازخورد بهتری از طرف مردم خواهید داشت. سعی کنید بر روی محتوای طراحی کاور موزیک، محدوده های سنی و مخاطب مورد نظر تمرکز و دقت لازم را داشته باشید.

تصاویر در طراحی کاور موزیک

یکی از مهم ترین عناصر تشکیل دهنده دراصول  طراحی کاور موزیک تصاویر هستند. تلفیق ترکیب و جایگذاری آن ها نقش مهمی در چشمگیری طراحی دارد. از جمله مواردی که دراصول  طراحی کاور موزیک باید بزرگتر از همه و دید بیشتری داشته باشد تصاویر هستند. تصویر می تواند عکسی از خواننده مورد نظر و یا مربوط به موضوع تراک و آلبوم باشد. سعی کنید از تصاویر با کیفیت و رزولوشن بالا استفاده نمایید. ابعاد پوستر را مد نظر قرار دهید تا عکسی که در آن جایگذاری می شود بیش از حد بزرگ تر و یا کوچکتر نشود تا با افت کیفیت مواجه نشود. در انتخاب تصاویر بهترین کیفیت ها را برگزینید.

متن و فونت ها در طراحی کاور موزیک

در نوشته های مورد نظر برای رعایت اصول طراحی کاور موزیک می توان از انواع فونت های رسمی و غیر رسمی استفاده نمود. با توجه به نوع موزیک و موسیقی باید مخاطب را شناخت. دقت داشته باشید در هر مرحله از طراحی هر نوع طراحی، همانطور که در مقاله های نکات و اصول مهم در طراحی بسته بندی، طراحی پوستر، طراحی لوگو و سایر موارد تبلیغاتی در گذشته گفتیم سن و سال مخاطب، نوع محصول، سطح فرهنگ مردم یک جامعه از موارد مهمی هستند که در جذب یا دفع مخاطب بسیار مؤثر است. نوشته ها از انواع پوستری، نستعلیق، شکسته نستعلیق، فونت های فانتزی، رسمی و تایپو گرافی هستند. با توجه به نوع ماهیت و اهمیت هر یک از اجزاء کاور می توان بزرگی و یا کوچکی فونت عنوان کاور موزیک را انتخاب نمود. به ترتیب بزرگترین فونت متعلق به عنوان و پس از آن نام هنرمند است.

مواردی از قبیل ترانه سرا، ملودی و تنظیم، میکس مستر، در صورت وجود دکلمه و طراح کاور با فونت های کوچک تر و ریز تر قید می شوند. باز هم با توجه به سلیقه می توان از درج موارد آخر صرف نظر کرد.  سعی کنید از شلوغی طراحی کاور موزیک جلوگیری کنید و چیدمان فونت ها منظم و کادر مشخص خود را داشته باشد. از به کاربردن متون اضافی در طرح خودداری نمایید و بجای آن بر روی مفاهیم اصلی موضوع طراحی تمرکز نمایید. طراحی کاور موزیک با متن و نوشته های کمتر برای مخاطبان جذاب تر خواهد بود. این روش طرح شما را در اذهان ماندگارتر خواهد کرد.

طراحی کاور موزیک حرفه ای

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید