طراحی کاور موزیک و بازاریابی گروه موسیقی

بازاریابی گروه موسیقی

طراحی کاورموزیک در بازاریابی و فروش آلبوم بسیار تاثیر گذار است.زمانی که شما به عنوان یک گروه موسیقی تصمیم جدی برای شروع فعالیت گرفتید، یکی از مهمترین بخش هایی که باید آن را مد نظر قرار دهید تاثیر طراحی کاورموزیک در بازاریابی است. فعالیت های بازاریابی گروه موسیقی شما باید به نحوی با طراحی کاورموزیک در بازاریابی تعامل داشته باشد. در این مقاله م.ضوعات بسیار مهم برای ترویج و ارتقاء بازاریابی گروه موسیقی بیان می شود.

هانس کریستین آندرسن در زمینه موسیقی می گوید: “جایی که کلام باز می ماند، موسیقی زبان می گشاید”.

موسیقی زبان مشترک همه انسان هاست. همه مردم از گوش دادن به موسیقی لذت می برند. بسیاری با خرید آلبوم موسیقی مورد علاقه و حتی شرکت در کنسرت ها سعی در حمایت و لذت بردن بیشتر از موسیقی دارند. آمارها نشان می دهد (futureofmusic.com) در سال ۲۰۱۳، ۳۳.۷۰۰ گروه موسیقی تنها در آمریکای شمالی وجود داشتند. در سال ۲۰۱۶ این عدد به ۴۰ هزار رسیده است و همواره در حال رشد است.

آمارها نشان می دهد تاثیر طراحی کاورموزیک در بازاریابی بسیار بالاست و نه تنها تعداد شنوندگان موسیقی در حال افزایش هستند، تعداد باندهای موسیقی نیز در حال افزایش هستند. به همین جهت رقابت بین آنها نیز به شدت در حال افزایش است. اگر شما یک گروه موسیقی دارید به موارد ذیل توجه کنید؛

طراحی کاور موزیک و بازاریابی | طراحی کاور موزیک و بازاریابی و درآمد زایی| طراحی کاورموزیک و بازاریابی با طراحی کاور | طراحی کاور موزیک وبازراریابی سنتی | طراحی کاور موزیک حرفه ای و بازاریابی | طراحی کاور موزیک و راه های بازاریابی | طراحی کاورموزیک و بازاریابی گروه موسیقی | طراحی کاور موزیک و بازاریابی فروش | طراحی کاور موزیک پاپ و درآمد زایی و بازاریابی | طراحی کاور موزیک و بازاریابی موزیک رپ و درامد زایی | طراحی کاور موزیک و بازاریابی موسیقی کلاسیک

۱. به خوبی برند سازی کنید

قبل از ورود به بازار سعی کنید برند خود را داشته باشید. برای برند خود جایگاه مناسب و درخوری ایجاد کنید.

در زمینه برند به این توجه کنید شما چه کار خاصی انجام می دهید که شما را شاخص می کند. جنبه های مختلف داستان برند خود را بیان کنید. استایل و سبک خود را در برندتان نمایان سازید.

در راستای برند سازی خود از لوگوی مناسب استفاده کنید. مخاطبان شما مرتب لوگوی شما را در تبلیغات و فروشگاه ها می بینند. بنابراین حساسیت ویژه ای در رنگ، طرح و سبک حروف، ویژگی های بصری، و مواردی از این دست داشته باشید.

برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم گیری را در این زمینه داشته باشید، حتما با مشاوره کسب و کار بلوباکس تماس بگیرید.

طراحی کاور موزیک در بازاریابی | طراحی کاور پخش موزیک و بازاریابی حرفه ای | طراحی کاور موزیک در بازاریابی و فروش |طراحی کاور موزیک در بازاریابی و برند کردن آلبوم | طراحی کاورموزیک در بازاریابی موفق | طراحی کاور موزیک در بازاریابی و جذب مخاطب |طراحی کاور موزیک در بازاریابی آهنگ های شاد | طراحی کاور موزیک در بازاریابی و استقبال ازکنسرت ها | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی دپ | طراحی کاور موزیک دربازاریابی موسیقی رپ | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی پاپ | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی کلاسیک طراحی کاور موزیک در ویندوز

۲. یک وب سایت راه انداری کنید

سرمایه گذاری برای داشتن یک وب سایت می تواند بهترین کمک به شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ باشد. اهمیتی ندارد شما در چند مجله و روزنامه تبلیغ می کنید. یا حتی از چند تبلیغ در رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و فیسبوک استفاده می کنید. یا حتی با چند اینفلوئنسر همکاری دارید. اگر شما یک وب سایت ضعیف داشته باشید یا اینکه وب سایت مناسب و درخوری نداشته باشید باعث می شود شما آسیب ببینید و شهرت خود را خدشه دار کنید.

طراحی کاورموزیک در بازاریابی کار شما انکار ناپذیر است و از این رو اگر شما درست عمل کنید، وب سایت گروه شما می تواند به عنوان یک مرکز برای همه چیز باشد. شما بالاترین کنترل را بر روی تجربه کاربری و داده های خود دارید. همچنین شما می توانید آلبوم موسیقی خود را از همین طریق به فروش برسانید.

 

۳. از رسانه های اجتماعی بهترین استفاده را ببرید

عصر امروز ما عصر ارتباطات است. یکی از ابزارهای بسیار مهم ارتباطات رسانه های اجتماعی است. تقریبا هر کسی در رسانه های اجتماعی یک پروفایل دارد. بنابراین استفاده از رسانه های اجتماعی برای اطلاع رسانی بسیار مهم است. حال بگذارید در مورد این صحبت کنیم که شما باید در این رسانه ها چه فعالیت هایی داشته باشید؛

  • تا جایی که امکان دارد طرفداران و دنبال کنندگان خود را در پلتفرم های مختلف از جمله؛ اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و غیره افزایش دهید.
  • آهنگ های برتر خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
  • تا جایی که امکان دارد، موسیقی خود را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی وایرال (به صورت ویروسی پخش) کنید. این کار باعث می شود مخاطبان شما قبل از انتشار آلبوم برای شما تبلیغ کنند و منتظر آلبوم کامل شما باشند.
  • سعی کنید صفحه خودتان را تا حد امکان جذاب کنید
  • آهنگ های خود اشعاری که استفاده می کنید نوع تنظیم و محتوای آلبوم خود را اطلاع رسانی کنید و راجع به آن توضیح دهید. این ها برای مخاطب جذاب است!
  • در کنار طراحی کاورموزیک در بازاریابی از کنسرت هایی که برگزار می کنید حتما تصویر و ویدئو منتشر کنید.

طراحی کاور موزیک در بازاریابی | طراحی کاور پخش موزیک و بازاریابی حرفه ای | طراحی کاور موزیک در بازاریابی و فروش |طراحی کاور موزیک در بازاریابی و برند کردن آلبوم | طراحی کاورموزیک در بازاریابی موفق | طراحی کاور موزیک در بازاریابی و جذب مخاطب |طراحی کاور موزیک در بازاریابی آهنگ های شاد | طراحی کاور موزیک در بازاریابی و استقبال ازکنسرت ها | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی دپ | طراحی کاور موزیک دربازاریابی موسیقی رپ | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی پاپ | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی کلاسیک

۴. در رویدادها و مناسب ها و فستیوال ها شرکت کنید

شما بایستی در زندگی روزمره مخاطب نفوذ کنید. یکی از تاکتیک ها برای گروه موسیقی شما این است که در رویدادها و مناسبت های محلی شرکت کنید. این می تواند یک شروع خوب برای گروه موسیقی شما باشد زیرا شما از این طریق توجه جمعیت زیادی را جلب می کنید و آنها را وادار به بازخورد می کنید. اگر می پرسید چه طور؟

این کاری است که شما می توانید انجام دهید؛

  • آهنگ خود را به صورت داوطلبانه در رویدادها و فستیوال های محلی پخش کنید
  • اگر روزنامه ها و انتشارات محلی از آهنگ شما صحبت می کنند، حتما در صفحه شخصی خود در رسانه های اجتماعی منتشر کنید و در مورد آن اظهار نظر کنید و نظرات مخاطبان خود را جویا شوید
  • اگر فرصت این را دارید حتما آهنگ خود را در محل هایی خاص پخش کنید. این به مخاطب شما کمک می کند آهنگ شما را شناسایی کند و به خاطر بسپارد.

طراحی کاور موزیک در بازاریابی | طراحی کاور پخش موزیک و بازاریابی حرفه ای | طراحی کاور موزیک در بازاریابی و فروش |طراحی کاور موزیک در بازاریابی و برند کردن آلبوم | طراحی کاورموزیک در بازاریابی موفق | طراحی کاور موزیک در بازاریابی و جذب مخاطب |طراحی کاور موزیک در بازاریابی آهنگ های شاد | طراحی کاور موزیک در بازاریابی و استقبال ازکنسرت ها | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی دپ | طراحی کاور موزیک دربازاریابی موسیقی رپ | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی پاپ | طراحی کاور موزیک در بازاریابی موسیقی کلاسیک

۵. برای آلبوم خود یک کاور مناسب طراحی کنید

هر زمانی که آلبوم جدیدی منتشر می کنید، تا جایی که امکان دارد به طراحی کاورآلبوم خود دقت کنید. برای آن وقت بگذارید و تا می توانید ایده های مختلف را بررسی کنید و بهترین را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید، آلبوم های بسیاری در معرض دید مخاطبان قرار دارند و شما باید کاورآلبوم خود را طوری طراحی کنی که نه تنها جلب توجه نماید، بلکه بتواند موسیقی شما را در ذهن مخاطب تداعی نماید. کاور آلبوم شما نقش بزرگی را در جلب نظر افراد دارد بخصوص اگر شما بخواهید آن را به صورت فیزیکی و سی دی ارائه دهید، حتما بر روی مواردی از جمله؛ رنگ، استایل، فونت مورد استفاده، تصویر، مفهوم راهبردی آن دقت کنید و زمان بگذارید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید