طراحی آگهی گرافیکی شبکه های اجتماعی
ترندهای طراحی آگهی گرافیکی شبکه های اجتماعی
ترندهای طراحی آگهی گرافیکی شبکه های اجتماعیهمیشه نخستین چیزی است که کاربر با آن برخورد میکند، محتوای بصری وطرحهایی است که شما برای وب سایت، محصول یا برند خود در نظر در میگیرید. در طول زمان، ترندهای طراحی آگهی گرافیکی شبکه های اجتماعینیز همانند هر چیز دیگری دستخوش تغییر میشود و نیاز است طراحان با تازهترین تکنیکها و ایدهها آشنا باشند. خوشبختانه، برای آشنایی با سبکهای جدیدترندهای طراحی آگهی گرافیکی شبکه های اجتماعی نیازی به صرف ساعتها زمان در سایتهای مختلف نیست .
پالتهای رنگ بیصدادرترندهای طراحی آگهی گرافیکی شبکه های اجتماعی
پالتهای رنگ بیصدا، گزینهای عالی برای بهروز کردن و تازهسازی ترندهای طراحی آگهی گرافیکی شبکه های اجتماعی،طراحیهای گرافیکی شما هستند. رنگ بیصدا، رنگیست که به آن سفید یا مشکی اضافه شده باشد؛ بنابراین در مقابل رنگهای پرجنبوجوش قرار میگیرد.
طراحی مینیمالیسمترندهای طراحی آگهی گرافیکی شبکه های اجتماعی
مینیمالیسم Minimalism یا سادهگرایی طی چند سال گذشته مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و بسیاری از کمپانیهای فعال در حوزه فناوری از این سبک برای طراحی لندینگ پیج یا صفحات فرود خود استفاده میکنندو تاثر ازترندهای طراحی آگهی گرافیکی شبکه های اجتماعی هستند.
انیمیشنها و تصاویر متحرک درترندهای طراحی آگهی گرافیکی شبکه های
ترندهای طراحی آگهی گرافیکی شبکه های اجتماعی این روزها استفاده کاربردی زیادی دارد.فایلهای GIF به اندازهای فراگیر شدهاند که حتی برخی افراد از آنها به عنوان بخشی از واژگان خود استفاده میکنند. با این حال، معمولا کمتر کسی به پتانسیل این ابزار برای برندسازی توجه دارد.
ساخت انیمیشن گیف GIF منحصربهفرد برای معرفی برندها، ایده جذابی است که شما را جلوتر از رقیبانتان قرار میدهد. چنین گیفهایی نهتنها مختص شما خواهند بود، بلکه باعث میشوند مخاطبان نام برند شما را بهتر به یاد داشته باشند.
در سوی دیگر، فایلهای GIF را میتوان در هر شرایطی شخصیسازی کرد؛ مثلا وقتی که تعداد دنبالکنندههای صفحه شخصی شما به سطحی مشخص میرسد یا قصد دارید کمپینی جدید را اجرا کنید.
دیدگاهتان را بنویسید