جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه اصلی
  • طراحی سایت
  • سئو و بهینه سازی
  • شبکه های اجتماعی
  • اپلیکیشن
  • برندینگ
  • طراحی گرافیکی
  • تماس با ما
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • 09186654250
  • [email protected]
perm_identity
سبد خرید 0
  • دوره ها
  • بلاگ
0
آموزشگاه مجتمع هوشمند طراحی و دیجیتال مارکتینگ فرتاک | شرکت ویرا فرتاک گروس
  • خانه اصلی
  • طراحی سایت
  • سئو و بهینه سازی
  • شبکه های اجتماعی
  • اپلیکیشن
  • برندینگ
  • طراحی گرافیکی
  • تماس با ما
ورود و ثبت نام

وبلاگ

آموزشگاه مجتمع هوشمند طراحی و دیجیتال مارکتینگ فرتاک | شرکت ویرا فرتاک گروس بلاگ مجتمع هوشمند طراحی و دیجیتال مارکتینگ فرتاک طراحی گرافیکی طراحی هدایای تبلیغاتی طراحی هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

طراحی هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

access_time2020/08/17
perm_identity ارسال شده توسط [email protected]
folder_open طراحی گرافیکی ، طراحی هدایای تبلیغاتی ، مجتمع هوشمند طراحی و دیجیتال مارکتینگ فرتاک
visibility 30 بازدید

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی رادر هر نمایشگاهی ارائه کرد.با هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی می‌توان جلب توجه نموده و حجم انبوهی از مشتریان را به سمت غرفه کشید و با تبلیغ برند خود اعتبار و محبوبیت شرکت را افزایش داد.هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی جذاب فروش را افزایش میدهد.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، یک قلاب حرفه ای در بازاریابی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی این امکان را برای شما به وجود می آورد تا در نمایشگاه بازدید بیشتری به خود جذب کنید. شرکت و حضور در رویدادها، سمینارها، کنفرانس ها و نمایشگاه هایی که در صنعت و صنوف مختلف برگزاری می‌شود فرصت خوبی برای کسب و کارها تا مزیت‌های رقابتیشان را نشان دهند. ارائه هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی روشی بسیار موفق برای افزایش اعتبار و محبوبیت کسب و کارها است.

جذابیت هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی به صورت ناخودآگاه، مخاطبان را به سمت غرفه شما دعوت خواهد کرد، این یک واقعیت انکار ناپذیر است. در ایران دریافت هدیه و نمونه رایگان در نمایشگاه ها به صورت یک عادت و فرهنگ مرسوم شده است و این فرصت مناسب را برای کسب و کارها ایجاد کرده تا تاثیرگذاری بر روی مخاطب خود داشته و داستان برند خود را بازگو کنند.

راهنمای انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

یکی از سوالات و موضوعات مهمی که ذهن مدیران را به خود مشغول می کند انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی است که در نمایشگاه پیش رو باید از آن استفاده کنند.

سوالی که مطرح است انتخاب تیراژ مناسب و نوع هدیه است به نوعی که با روح کسب و کار ما هم به نوعی همخوانی داشته باشند.پاسخ به این سوال منوت به تجربه حضور در نمایشگاه های تخصصی است.این هدایا می توانند باعث شلوغی غرفه شما ، آگاهی دهنده فعالیت شما ، رساندن پیامی خاص یا … باشند.

برای اینکه به سوالات فوق پاسخ دهیم از تعدادی از غرفه داران سوالاتی پرسیده شد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

۱ – هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی  تنوع بسیاری دارند .چطور از بین این همه ، بهترینشان را انتخاب کنیم؟

خوب برای پاسخ به این سوال باید بدانید دقیقا چه می خواهید؟مثلا برای کالایی خاص برنامه فروش دارید؟قصد معرفی خود را دارید؟یا… حتی باید ابعاد ، جایگاه غرفه و حتی تعداد افرادی که در غرفه مشغول کار هستند را نیز مد نظر قرار دهید.اگر تمام این موارد را درست در نظر بگیرید خاطره خوبی از خود برجای خواهید گذاشت.

پاولا لریتر سرگدن (مدیر بازاریابی)

به نظر من نمونه محصولات خودمان بهترین هدیه هستند.ما معمولا نمونه محصولات خودمان مانند محافظ صفحه موبایل ، فلش ، جعبه های محافظ یا … را بعنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می کنیم.درست است که قیمت بالایی دارند اما احتمال اینکه این موارد در امور روزانه مخاطب استفاده شوند زیاد است.

دیو پالوس (مشاور ارشد)

سه موضوع را باید در انتخاب هدایا در نظر گرفت: کاربردی باشند ، با برند شما سازگار باشند و جنجالی باشند.ما محصولاتی را انتخاب می کنیم که در نمایشگاه های بعدی مخاطب دنبال ما بگردد.

۲ – چه تیراژی باید خریداری کنیم؟

بیشتر افراد به تیراژ و میزان احتمالی بازدید از غرفه خود فکر می کنند.

جی ولتز

برای ما ابعاد غرفه مهم است.اگر به فرض ۲۰۰۰ نفر از نمایشگاه بازدید کنند ۲۵% از کل این افراد بطور حتم از غرفه ما بازدید خواهند کرد.

باربارا ستر(مدیر عامل)

من با توجه به کل بازدید کنندگان و بودجه ای که دارم تصمیم می گیرم.در صورتی که مثلا ۹هزار نفر بازدید کننده داشته باشیم برای ۱۰% از آنها هدایای تبلیغاتی تهیه می کنم.

جنیفر سیلر (متخصص روابط عمومی)

ما هم تعداد کل بازدید کنندگان را مد نظر داریم و هم تعداد مشتریان حتمی و هم مشتریان احتمالی .سپس بر این اساس بودجه خریدمان را تعیین می کنیم.

۳ – آیا لحاظ کردن ابعاد غرفه در تصمیم گیری مهم است؟

بسته به فضایی که در غرفه داریم باید قسمتی از آن را بای نگهداری هدایای تبلیغاتی اختصاص می دهیم.بهترین کار این است که این اقلام را به مسئولین نمایشگاه بسپاریم و در زمان نیاز مقداری از آن ها را تحویل بگیریم.

پاولا سلرگرن

با توجه به تجربه شخصی من ، گذاشتن هدایا در غرفه حتی اگر در محیط در بسته نگهداری شوند ، کار عاقلانه ای نیست.زیرا احتمال سرقت بسیار است و همچنین اگر در کشوری غریبه باشیم پیگیری آن کار بسیار سختی است.

۴ – زمان بندی توزیع هدایا به چه صورت باشد؟

اطلاع از اینکه برگزاری نمایشگاه در چه تاریخ مناسبتی و روز هفته برگزار می شود مهم است.بازدید از نمایشگاه در روز های تعطیل و در تقارن با مناسب های خاص بیشتر است.پس اگر می دانید که اختتام نمایشگاه به روز های تعطیل برخورد می کند ، برای توزیع هدایا در روزهای اول وسواس بیشتری به خرج دهید.

۵ – چند نوع هدیه ارائه بدهیم؟

بهتر است بصورت تکی عمل نکنیم و چند نوع هدیه در نظر بگیریم.هوشمندانه عمل کنید.ممکن است از دو مدل هدیه گران قیمت و ارزان تر استفاده کنید اما بسیاری افراد زمانتوزیع ، نوع گرانتر آن را دیده اند و حال به سراغتان آمده و تقاضای نوع گران آن را بکنند.حال آنکه شما هدیه گران تر را برای مخاطبان خاص خود در نظر گرفته اید.پس سعی کنید از لحاظ ظاهری اجناس یکسان باشند اما قیمت شان متفاوت باشد.مانند خودکار تبلیغاتی – کیف پول تبلیغاتی با چرم مصنوعی و طبیعی – فولدر تبلیغاتی با دو نوع جنس و جاکلیدی تبلیغاتی و …

جنیفر سیلر

از نظر من یک شرکت کننده خوب ، کسی است که از چندین مدل هدیه استفاده کند.من به شخصه هدایای تبلیغاتی را به سه گروه نوع A,BوC تقسیم بندی می کنم.هدیه نوع A برای بازدید کنندگانی است که مطمئن هستیم مشتری ما هستند یا از ما خرید خواهند کرد.برای این افراد هدایایی با قیمت ۵ دلار در نظر می گیریم.(کیف پول تبلیغاتی ، ست چرمی ، فولدر تبلیغاتی ، فلاسک تبلیغاتی  )

دسته نوع B هدایای تبلیغاتی هستند که به کسانی اهدا می شوند که احتمال تبدیل شدنشان به مشتری ۵۰% است.(هدایایی چون جلد دسته چک تبلیغاتی، جلد مدارک تبلیغاتی ، جلد عابر بانک تبلیغاتی ، لیوان تبلیغاتی)

Rate this post
اشتراک گذاری:
برچسب ها: طراحی هدایای تبلیغاتیطراحی هدایای تبلیغاتی ارزانطراحی هدایای تبلیغاتی برای ارگان های دولتیطراحی هدایای تبلیغاتی برای سازمان هاطراحی هدایای تبلیغاتی برای سمینارطراحی هدایای تبلیغاتی برای شرکت هاطراحی هدایای تبلیغاتی چرمیطراحی هدایای تبلیغاتی چوبیطراحی هدایای تبلیغاتی رایگانطراحی هدایای تبلیغاتی سرامیکیطراحی هدایای تبلیغاتی شادطراحی هدایای تبلیغاتی کودکانهطراحی هدایای تبلیغاتی مسابقاتطراحی هدایای تبلیغاتی مناسبتیطراحی هدایای تبلیغاتی هنریطراحی هدایای تبلیغاتی ولوح تقدیر

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • طراحی فاکتور مورد تایید اداره دارایی

    49 بازدید

  • طراحی فاکتور برگشت

    34 بازدید

  • طراحی فاکتورخرید

    37 بازدید

  • طراحی انواع فاکتور

    47 بازدید

  • طراحی فاکتور شرکتی

    34 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • طراحی آگهی
  • طراحی فاکتور
  • طراحی کارت تبریک
  • طراحی کاور موزیک
  • طراحی گرافیکی
  • طراحی مهر
  • طراحی نشان سینه
  • طراحی هدایای تبلیغاتی
  • مجتمع هوشمند طراحی و دیجیتال مارکتینگ فرتاک
جدیدترین نوشته ها
  • طراحی فاکتور مورد تایید اداره دارایی 2020/09/04
  • طراحی فاکتور برگشت 2020/09/04
  • طراحی فاکتورخرید 2020/09/04
  • طراحی انواع فاکتور 2020/09/04
  • طراحی فاکتور شرکتی 2020/09/04
شرکت ویرا فرتاک گروس

ما برند فرتاک را نامگذاری کردیم، زیرا برای ما بهترین علامت های تجاری ساده هستند. مارک ها رشد می کنند در توانایی آنها درک می شود.

  • location_on
    شیراز برج IT طبقه 11 واحد 96
  • phone_android
    09186654250
  • perm_phone_msg
    09186654250
  • email
    [email protected]
دسترسی سریع
  • بلاگ
  • دوره ها
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت

تمامی حقوق برای شرکت ویرا فرتاک گروس محفوظ می باشد.
keyboard_arrow_up
  • ورود
  • ثبت نام
رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟
شما اجازه ثبت نام ندارید
ورود
خانه آموزشگاه وبلاگ فروشگاه فریلنسری