طراحی هدایای تبلیغاتی نفیس

هدایای تبلیغاتی نفیس

هدایای تبلیغاتی نفیس معمولا با طراحی های زیبا انجام میشود.اینگونه هدایا معمولا به مشتریان بسیار ویژه، کارمندان خاص جهت قدردانی از آنان اهدا می‌گردد و به جهت نفیس بودن آن مورد توجه اطرافیان قرار گرفته و نام شرکت و برند آن بین مردم ترویج می‌شود. هدایای تبلیغاتی نفیس جایگاه ویژه ای بین مشتریان خاص دارد و باعث ایجاد حس دیده شدن و ارزش آفرینی برای مشتری شده و در ذهن مشتری نفوذ می‌کند.

چرا هدایای تبلیغاتی نفیس برای یک کسب و کار مهم است؟

تمامی شرکت‌ها و تجارت‌ها فارغ از اینکه کوچک باشند یا بزرگ دنبال یک هدف هستند و آن هدف چیزی نیست جزجذب مشتری و بیشتر دیده شدن و این مهم تحقق نخواهد یافت جز تبلیغات و بازاریابی. چیزی که تبلیغات برای شرکت شما به ارمغان می‌آورد یکی جذب مشتری و دیگری بقای مشتریان جذب شده است. یکی از روش‌هایی که  وجود دارد طراحی هدایای تبلیغاتی نفیس است.بدون شک یکی از مؤثرترین روش‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی نفیس می‌باشد.

هدایای تبلیغاتی نفیس چیست ؟

هدیه تبلیغاتی می‌تواند از یک نایلون تبلیغاتی نامیده شده تا گرانترین ساعت‌ها و حتی خودرو. بهترین هدیه تبیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثلا از هدیه‌ای که روی میز کار و یا ساعتی که روی مچ دست بسته می‌شود می‌توان نام برد که از پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی  نفیس می‌توانند باشند. محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت می‌گیرد. لزوما بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند دلیل بر کارآ بودن آن هدیه داشته باشد . مثلا حتی یک خودکار کوچک می‌تواند در این زمینه از یک کیف گرانقیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.

در زمینه هدایای تبلیغاتی  نفیس میتوان به زیر گروه های بسیاری اشاره کرد از جمله : ست تبلیغاتی، انواع جاکلیدی : جاکلیدی فلزی – جاکلیدی چوبی و …. جاکارتی , ساعت رومیزی , ساعت دیواری , خودکار , تقویم , ابزار , اینترنت , موس پد , ارگانایزر , کلاه , تی شرت , لیوان یا ماگ نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی نفیس بشمار میروند.

شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد.

البته يك دليل ثابت براي هديه دادن وجود دارد: تقويت روابط شخصي بين هديه‌دهنده و هديه‌گيرنده.
انگيزه‌ها در هديه دادن‌ها متفاوت است به‌خصوص از اين نظر كه آيا هيچ پيش‌شرطي در هديه دادن نهفته است يا خير. اين امر به‌خصوص بايد در نظر گرفته شود كه آيا هيچ نشانه‌اي از تبليغ در آن هست يا نه. البته نبايد گمان كرد كه بحث الان در اين چارچوب است كه نبايد هيچ نفعي از هديه دادن حاصل شود. براي برخي از شركت‌ها هديه دادن بخشي از استراتژي بازاريابي است.

همگان بر يك نكته اتفاق‌نظر دارند: هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.
اما به هر حال انجمن بين‌المللي محصولات تبليغاتي پژوهش‌هاي مستمري را در زمينه روابط هديه‌دهندگان و هديه‌گيرندگان انجام مي‌‌دهد كه يافته‌هاي يكي از آن‌ها حاكي از اين است كه آنان كه هديه مي‌‌دهند در مقايسه با شركت‌هايي كه هديه نمي‌‌دهند دو برابر شانس تماس گرفتن از طرف هديه‌گيرندگان را دارند.
شركت هري اند ديويد كه يك شركت دست‌اندركار صنايع غذايي است و جزو بازيگران كليدي در حوزه هداياي تبليغاتي به شمار مي‌آيد،

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید